Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
 

Kalendarz brań

Najnowsze ogłoszenia

tutaj lista najnowszych kilku ogloszen jak na elka.fm

reklama

Dowcipy

Dwaj wariaci wybrali się łódką na ryby. Po powrocie wariat pyta drugiego:
- Czy zaznaczyłeś jakoś miejsce, w którym ryby dobrze brały?
- Tak. Narysowałem krzyżyk na burcie łodzi.
- Ty idioto, trzeba było zaznaczyć jakoś inaczej. A jak jutro weźmiemy inną łódź?

Najnowsze ogłoszenia



Kontakt z redakcją


  Napisz do nas:
ryby@elka.fm

Telefon komórkowy: Artur Grobecki
605-138-648
065 529 56 78 



Reklama

Twoja reklama w portalu ryby.elka.pl! Skontaktuj się z przedstawicielem handlowym:
e-mail: reklama@elka.pl
tel. 65 529 56 78 (centrala Radia Elka)
 

Okręg leszczyński podjął uchwałę

Jak czytamy na stronie okręgu PZW Leszno Prezydium ZO podjęło uchwałę, która jest odpowiedzią na wcześniejszą uchwałę okręgu PZW Poznań. Generalnie chodzi o to, że okręg poznański nie uznaje żadnych ulg dla wędkarzy okręgu leszczyńskiego wobec czego władze leszczyńskiego okręgu podjęły podobną decyzję względem wędkarzy z Poznania. Trudno się dziwić władzom z Leszna, ale jak zwykle cierpiał będzie zwykły wędkarz poznański i leszczyński. Kontynuując temat

 ZG PZW nadal nie podjęło żadnej decyzji dotyczącej odwołania się leszczyńskiego okręgu dotyczącej feralnej dyskryminującej uchwały PZW Poznań. Podobno z nieoficjalnych źródeł wynika, że nie rozpatrzono wniosku ponieważ jeden z członków komisji przebywał w sanatorium i niemożliwe było zwołanie spotkania komisji. Powoli mija czas płacenia składek. Czy ponad miesięczne zwlekanie z decyzją ze strony ZG PZW jest celowe czy też jest bagatelizowaniem problemu ? Czym są dla ZG PZW Okręgi - ważnym szanowanym partnerem, który powinien liczyć na rzeczową odpowiedź i pomoc czy dostarczycielem składek wędkarskich ? Przy takim podejściu władz centralnych tego typu uchwał jak między Lesznem a Poznaniem będzie niestety więcej, a rozdrobnienie i rozkład organizacji staje się faktem.

 

 

 

Komentarze 

 
#1 2013-03-16 06:25
śmiech na sali!!!
Cytować
 
 
#2 2013-03-16 09:07
Czy nie lepiej było dobrem zło zwalczyć ??? tak po chrześcijańsku. Na przekór zarządowi POZNAŃ dać wędkarzom poznańskim jeszcze większe ulgi , a nie przystawać panie prezesie do najgorszych. Tym sposobem potwierdziliście że chodzi o stołki a nie o wędkarzy.
Cytować
 
 
#3 2013-03-16 11:26
Ciekawa uchwała pokazała się na stronie ZO Leszno po trzech miesiącach sprzedawania składek gdzie już część wędkarzy wykupiła składki ulgowe Leszna. Podejrzewam ze projektodawcą tej uchwały jest najprawdopodobniej. Dyrektor biur Okręgu tylko jak to się ma do jego Odpowiedzi na stanowisko Prezesa ZO PZW w Poznaniu gdzie pisał,
bo jeśli ktoś nie rozumie, co to znaczy dyskryminacja w szerokim tego słowa znaczeniu to podejmuje uchwały „buble”, dając przyzwolenie na bałagan i próbę rozbicia całego związku.
Pracownicy biura ZO PZW Leszno nigdy nie działali przeciwko wędkarzowi ( nie podcina
się gałęzi na której się siedzi), ani też z chęci zysku.

Panowie delegaci na zjazd Okręgowy rozpędźcie to stado nie dajcie im absolutorium nie będą mogli startować do nowych władz. Tak jak zrobili to w Wschowie.
Cytować
 
 
#4 2013-03-16 11:27
NIBY JEDEN ZWIĄZEK WĘDKARSKI, A TRAKTUJĄ NAS JAK DOJNĄ KROWĘ. POROBILI GETTA WĘDKARSKIE I MAMY SIEDZIEĆ CICHO. A GDZIE JEST NASZE UKOCHANE PZW Z DAWNYCH LAT. NIC TYLKO KASA I MEDALE DLA DZIAŁACZY.
Cytować
 
 
#5 2013-03-16 12:26
To jest jeden wielki b..... W wodach po byłym PGR coraz mniej ryb. A wód Leszna jest mało. Sprawdza się stara zasada jak coś jest nasze to jest niczyje i jest dno.
Za kołchozu na który wszyscy szczekali płaciło się pozwolenie i łowiło ryby. Były okresy ochronne były limity na jeziora lepsze było ograniczenie. A teraz chłopcy w podeszłym wieku śmieją się z nas wędkarzy i rozgrywają swoje małe interesiki.Może ktoś wie do kiedy Poznań ma wody po PGR ? Może wstawienie gospodarza który będzie gospodarował a nie rabował zmieni naszą sytuację ?
Cytować
 
 
#6 2013-03-16 19:15
Panowie, Was już nie ma. Nie ma Okręgu Leszno. Ktoś powiedział; nie dajmy absolutorium, nie dajmy! To będzie bardzo sprawiedliwe i poprawi sytuację wędkarzy, bo o to tutaj chodzi. Oby w całym kraju z okazji XXX zrobiono porzadek. PZW to nie - jest to co powinno być.
Cytować
 
 
#7 2013-03-16 20:16
OZ PZW Poznań i OZ PZW LESZNO to tak jak PO i PiS kolejność partii nie ma znaczenia prowadzą utarczki a tracimy na tym my Polacy , tylko w tej konkretnej sytuacji poszkodowani jesteśmy my zwykli wędkarze Ci panowie z ZO jak i politykierzy zapomnieli, że powinni służyć nam a nie dbać o własne stołki a wyborców traktować jak zło konieczne, taka jest rzeczywistość .
Cytować
 
 
#8 2013-03-17 19:27
Ordynus okręg Leszno jest i będzie a okręg Poznań wody w naszym regionie przejął kilka lat temu od gospodarstwa rybackiego Osieczna - i dalej tą grabieżczą względem wędkarzy gospodarkę prowadzi więc jak taki okręg można nazwać okręgiem wędkarskim ???? wystarczy poczytać trochę ogólnodostępną prasę wędkarską i podejście prawdziwych okręgów PZW choćby okręgu Opole gdzie całkowicie ze swoich wód wyeliminowali największych kłusowników jakimi są firmy zajmujące się odłowami dla,których żadne wymiary ani okresy ochronne nie są istotne!!! zapytajcie rybaków po odłowie co złowili - odpowiedź jaką uzyskacie będzie taka: " ch...j Cie interesuje" !!!więc nie rozumiem ludzi, którzy wspierają okręg Poznań, który zezwala na funkcjonowanie takich działań na swoich wodach
Cytować
 
 
#9 2013-03-18 18:38
Timon o.Leszno nie będzie wcześniej czy później.Co oni proponują wędkarzom? Nie mają wód a na dodatek nieudolny p. miłościwie nam dyrektorujący W. spie..ł sprawę i nie przedłużył za darmo umowy na dzierżawę jezior Lgiń Duży, Mały i Wygnańczyce do 2030 roku! Dlaczego o tym głośno Twój kochany Zarząd o.Leszno nic nie powie?Dlaczego trzymają tego nieudolnego dyrektora? Teraz na te jeziora do przetargu wystartuje Poznań już bez leszna bo Leszno nie spełni wymogów i po co mi taki okręg? Druga sprawa to taka, ze dopóki nie będziemy pod Poznaniem nie mamy żadnego wpływu na to co oni robią z jeziorami na naszym terenie. I nie jest tak jak piszesz że Poznań przejął GR Osieczna. Na te wody również był ogłoszony przetarg do którego oczywiście Leszno nie mogło stanąć bo na dzień dobry nie spełniał wymogów formalnych. Więc ponawiam pytanie PO CO MI TAKI OKRĘG?! I ostatnia sprawa skoro Poznań prowadzi taką grabieżczą politykę na wodach znajdujących się na terenie PZW Leszno to dlaczego Zarząd o. Leszno nic z tym nie robi? Czyżby wychodzili z założenia że nic nie mogą? To po co oni tam są? więc kolego Timonie możesz sobie mówić co chcesz ale coś mi się zdaje, że siedzisz przy korycie, jeździsz na jakieś swoje garjdołki i nie rozumiesz sytuacji wędkarzy ze Wschowy, Kościana i Gostynia. Pozdro dla kumatych.
Cytować
 
 
#10 2013-03-19 08:41
nie siedzę przy żadnym "korycie" jestem normalnym wędkarzem, który przez nieudolne działania większości okręgów muszę wykupować zezwolenia w więcej niż jednym okręgu.
Cytować
 
 
#11 2013-03-19 13:56
No i sam widzisz, że o.Leszno jest niepotrzebny. Gdyby powstał okręg Wielkopolski to z mapy znikają Poznań, Leszno i Kalisz i na tych trzech byłych okręgach jest wprowadzona jedna opłata.
W chwili obecnej jest najlepsza ku temu okazja aby połączyły się te okręgi. podczas łączenia można wywalczyć korzystne warunki dla wędkarzy "leszczyńskich" a jak nie to za 2-3 lata Poznań i tak połknie Leszno i jak nam panowie z Poznania zagrają tak będziemy tańczyli (czyt.płacili).
pozdro
Cytować
 
 
#12 2013-03-19 18:28
Okręgi może i by znikły, ale cwani działacze przede wszystkim z Poznania zostaną...czyli nic się nie zmieni oprócz nazwy i większej kasy dla poznaniaków . Ja za taki okręg Wielkopolski dziękuję. Jak wywalić to wszystkich i tych z Leszna i przede wszystkim tych sieciarzy z Poznania, jakoś o ich stołkach nikt nie wspomina. Widocznie osoby optująca za okręgiem Wielkopolskim mają obiecane stołki w nowym ''Okręgu'' czytaj Poznańskim w skórę o nazwie Wielkopolski. Od kiedy działacze z Poznania są lepsi od tych z Leszna, że niby racjonalnie gospodarują i oddadzą wędkarzom wszystko. Zadzwoń do biura z Poznaniu a się przekonasz jak cię potraktują, ewentualnie możesz się wcześniej umówić na ''audiencję''' Niech wypierniczą zarząd z Poznania a można się zastanowić przy nowych władzach o jakimś nowym okręgu łączonym. Bezmyślne optowanie za okręgiem Wielkopolskim jest niczym tylko propagandą którą robicie za darmo poznaniakom. Chcecie nabijać im kabzę - nie bądźcie głupi. Zapytajcie wędkarzy z Poznania jak ich kochają i jacy się wspaniali a jacy propagujący sport i no kill - najpierw zacznijcie namawiać poznaniaków by zmienili swój zarząd, chyba że macie obiecane stołki w nowym okręgu - prawda kolego spod komentarza 11 ty już go chyba masz a jak nie to jesteś tylko ślepym narzędziem w rękach działaczy z Poznania którzy leją z takich frajerów. Niestety wielu wędkarzy reprezentuje bezmyślną tłuszczę nie widzącą konsekwencji swojego działania. Okręg Wielkopolski tak !!! bez obecnych działaczy z Poznania i Leszna !!!!!!!! są siebie warci
Cytować
 
 
#13 2013-03-19 20:08
Kolego frajerem nazywaj siebie i czytaj dokładnie i ze zrozumieniem co napisałem bo chyba do ciebie nie dotarło. Również jestem za okręgiem Wielkopolskim ale na pewnych zasadach i warunkach. Nie może dojść do sytuacji w której to Poznań przejmie kasę Leszna i nas wędkarzy "leszczyńskich" oleje! I dla twojej wiadomości - nie mam obiecanego żadnego "stołka". wiem jakie działacze z Poznania mają podejście do wędkarzy bo miałem z nimi dwukrotnie do czynienia. ale tak samo mają nas w d...ie władze z Leszna. Więc jak zmieniać to od swojego podwórka I pisz sobie co chcesz. Za dwa lata i tak się obudzisz z ręką w nocniku bo poznan połknie leszno i wtedy będzie dopiero katastrofa - dopiero zobaczysz na co stać Poznań i prezesa Musiała.Więc najlepiej narzekać i nic nie robić. Przecież to natura Polaka. Ty narzekasz w internecie ja przynajmniej działam w kierunku odrobiny normalności. Powolutku małymi kroczkami ale coś robię. A Ty co robisz oprócz narzekania i klikania? Jestem za normalnością w PZW i przeciw odłowom.
Możesz się śmiać z tego co napisałem ale jest grono osób, które myślą podobnie jak ja i chcą przemian w o. Leszno. Dziękuję za uwagę i resztę kretyńskich trollowych komentarzy nie czytam.
P.S zostaw je dla siebie i idź na rybki.
Cytować
 
 
#14 2013-03-20 07:05
O widzę typowe napinki na linii Leszno - Poznań
Cytować
 
 
#15 2013-03-22 13:18
Panowie po co te spory, waśnie.
Przecież bycie członkiem danego okręgu nie jest dożywotnie.
Każdy ma prawo do zmiany koła czy okręgu.
Jężeli komuś nieodpowiada może się przenieś do ukochanego okręgu poznańskiego lub innego.
Jeszcze jedno.
Już widzę jak poznań wysłuchuje i rozmawia z nowymi członkami na temat zarybięń i odłowów rybackich na jeziorach byłego Gospodarstwa Rybackiego Osieczna. Zejdzcie na ziemię. Dla PZW liczy się kasa i tylko jak ją zedrzeć ze zwykłego wędkarza.
Cytować
 
 
#16 2013-03-29 17:01
Od urodzenia jestem PYRĄ i chyba będę. Jednak widząc co nasi ziomkowie wyrabiają to chce mnie szl.k trafić. Więc tak jak napisał w kom 15 TOMEK, nikt mnie nie zmusza należeć do okręgu Leszno ani nawet do Poznania. Żałuję, że na początku roku opłaciłem składki na okręg Leszno. Ale już od sezonu 2014 przenoszę się do Legnicy bo jak widać z mapy porozumień są tam ludzie rozumni. I nieważne co się u nas w PYRLANDI zmieni żegnam się z ziomkami. Narka
Cytować
 
 
#17 2013-05-03 18:45
Temat stary jak koniec PRL-u. Najlepiej by było rozwiązać PZW w obecnej gnijącej formie i ułatwić życie wędkarzom.
Powołać nowy zarząd oparty o 16 okręgów - tyle ile województw, no i oczywiście zobligować odgórnie do ogólnopolskiego porozumienia i składki byłyby mniejsze, bo mniej obiboków przy korycie. A tak mamy jak mamy, jeziora pod nosem i łowić nie można, bzdura, bzdura, bzdura.
Cytować
 

Dodaj komentarz

reklama
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.

Kod antysapmowy
Odśwież

reklama